Świętochłowice - portal miejski Swiony.pl

Wiadomości z Świętochłowic

Sprawdź artykuły biurowe które pomagają utrzymywać porządek na swoim biurku!

  • Dodano: 2020-03-26 07:30, aktualizacja: 2020-03-26 07:36

Nasze biurko to miejsce, w którym pracujemy. Często panuje na nim chaos i nieład. Istnieje jednak bardzo wiele różnego rodzaju akcesoriów oraz ciekawych gadżetów biurowych, które pomagają utrzymywać porządek na nim. W tym tekście przedstawiamy kilka ciekawych akcesoriów biurowych, dzięki którym utrzymanie porządku będzie łatwiejsze, a praca bardziej komfortowa.

Kolorowe segregatory

Dokumenty i pomieszane kartki to jeden z największych problemów, z jakimi możemy spotkać się na naszym biurku. Idealnym rozwiązaniem tego problemu jest używanie kolorowych segregatorów. Możemy przechowywać je na samym biurku, jeśli mamy miejsce lub w jego pobliżu. Wybierając poszczególne segregatory, warto wybierać je w różnych kolorach. Dzięki temu będziemy od razu wiedzieli, jakie dokumenty się w nich znajdują. Pozwoli to zaoszczędzić to sporo czasu i uniknąć każdorazowego sprawdzania etykietek. Segregatory to bardzo popularne artykuły biurowe i można kupić je w niskiej cenie oraz w wielu miejscach. Mają też w sobie wiele miejsca, dzięki czemu możemy przechowywać w nich bardzo duże ilości dokumentów.

Karteczki samoprzylepne

Pracując w biurze, bardzo często mamy do zanotowania wiele informacji i spraw. Aby nie robić tego na różnych kartkach różnej wielkości, które będą zajmowały miejsce lub mogą się zawieruszyć, warto wybierać małe kolorowe karteczki samoprzylepne. Mają one najczęściej kilka — kilkanaście centymetrów i z łatwością zapiszemy na nich wszystkie dane. Bardzo dużym plusem karteczek samoprzylepnych jest to, że można jest naklejać je jedna pod drugą na biurku, na ekranie komputera czy w dowolnym miejscu. W ten sposób nie zapomnimy o ważnych sprawach, nie zgubimy zwykłych kartek i będziemy mieli porządek na naszym stanowisku pracy. Karteczki samoprzylepne nie niszczą również powierzchni, na jakie są naklejanie. W ten sposób krótkie notatki możemy przechowywać zarówno na biurku, jak i w dokumentach.

Korytka piętrowe

Bardzo ciekawym gadżetem biurowym są korytka piętrowe. Są to plastikowe tacki, ułożone jedna na drugiej, do których możemy — tak jak na półce wkładać różne dokumenty. Korytka takie mają jedną bardzo dużą zaletę — można ustawiać je piętrowo. Oznacza to, że w jednym miejscu np. na rogu biurka możemy przechowywać wiele dokumentów czy kartek bez potrzeby zajmowania dużej powierzchni — która na naszym biurku jest niezwykle cenna. Korytka piętrowe są wykonywane w jednym standardzie. Oznacza to, że możemy dokupywać kolejne elementy i dostawić je w razie potrzeby. Są też szczelne z trzech stron — boków i tyłu, gdyż stykają się całą powierzchnią z poprzednim korytkiem. Dzięki temu nie musimy obawiać się o wysunięcie danego dokumentu.

Organizer na długopisy

Długopisy to podstawowe artykuły, których używamy w biurze, bez których nie możemy pracować Bardzo często, potrzebujemy różnych pisaków, długopisów czy ołówków np. w różnym kolorze, czy o różnej grubości. Aby nie znajdowały się one w wielu miejscach na naszym biurku, dobrym pomysłem jest zakup organizera na długopisy. To kilkunasto centymetrowa podstawka, do której możemy wkładać wszystkie pisaki. Dzięki temu będziemy mogli kupić wiele ich rodzajów, nie będziemy musieli szukać ich w razie chęci skorzystania, a na naszym stanowisku pracy będziemy mogli łatwo utrzymać porządek. W organizerach tego typu możemy przechowywać też inne drobne akcesoria jak gumki, spinacze itp. Gadżety takie nie muszą być również nudne. Są obecnie one dostępne w różnych wersjach np. stylizowane na doniczki, koszyki czy kubki.

Dodaj komentarz

Wyrażam zgodę na publikację postu w formie komentarza zgodnie z obowiązującym Regulaminem.

powiadamiaj o odpowiedziach na komentarz.

dodaj mój adres do newslettera.

Więcej informacji na temat przysługujących Państwu praw zawarliśmy w Polityce Prywatności.