#WspólnieBezpieczni bez dopalaczy – kto najczęściej ulega zatruciom dopalaczami?

Czas czytania: 1 min.

Kto najczęściej ulega zatruciu dopalaczami? – opowiada ekspert dr Tomasz Białas, Dyrektor Departamentu Nadzoru nad Środkami Zastępczymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego.

 

Aby wysłuchać rozmowy w całości, zapraszamy do policyjnego podcastu pt.: #WspólnieBezpieczni bez dopalaczy.

ZOBACZ NAGRANIE

Tagi:

Policja

Komentarze (8) DODAJ

Idąc Twoim tokiem myślenia powinno się zlikwidować wszystkie "zielone strzałki" i na każdym skrzyżowaniu zainstalować sygnalizatory kierunkowe. A co ze skrzyzowaniem ulicy Bytomskiej ze Stawową?
Wszczyknom sie te popalacze a potym szalejom na drogach
Moim zdaniem powinno się przymknąć oko na te dopalacze. Normalni ludzie trzymają się od tego z daleka a reszta debili niech się sama wyeliminuje ze społeczeństwa poprzez te świństwo. "Selekcja naturalna" na własne życzenie. Szkoda tylko tych służb jak pogotowie i policja którzy muszą interweniować by ratować tych "geniuszy".
Do Komendanta Policji w Świetochlowicach. Prośba! Uprzejmie proszę o rozwiązanie wydziału ruchu drogowego w Naszej komendzie.Prośbę swą motywuje tym ,iż drogówka powinna czuwać nad bezpieczeństwem ruchu drogowego w naszym mieście a nie czuwać nad wypełnianiem założeń statystyk.W ostatnim czasie doszło do walki pomiędzy tramwajem a tirem na skrzyżowaniu w pieśniach. Wynik 1:0 do tira.Szczęście ,to był tir .Tamtejszy skręt w stronę lipin jest NIEBEZPIECZNY ze względu na tramwaj ,który wjeżdża w tym samym czasie na skrzyzowanie.Cudem jest ,źe nie dochodzi tam do większych tragedii ,bądź tym ze kierowcy wola omijać to skrzyżowanie. Moim zdaniem skoro drogówka przy możliwości wnioskowania o zmianę organizacji, nic nie robi w tej sprawie, jest niepotrzebna.Poza tym .samochód patrol owy służy do przemieszczania się ,a nie stania na z góry upatrzonej pozycji i czekania na bóg wie co z suszarką w ręce. W całej Europie (jestem kierowcą) nie spotykam "zamaskowanych" radiowozów we wjazdach na ogródki działkowe czy rondach i suszących policjantów w stałych miejscach "zakwaterowania"Za to spotykam radiowozy patrolujące i reagując na bieżąco. Dlatego jako kierowca musze uważać, bo nigdy niewiem gdzie i kiedy pojawi policja.Natomiast u nas na odwrót. Panowie największą statystyką jest brak statystyki.
Skrzyżowanie na piaśnikach nie jest NIEBEZPIECZNE, jeśli ktoś za kółkiem uważa innaczej poprostu SŁABYM kierowcą. Tramwaje jeżdżące po Górnym Śląsku i Zagłębiu co chwile przecinają skrzyżowania i drogi to jest NORMALNE tam gdzie wszędzie jeżdżą tramwaje jeżeli kogoś to przeraża albo go to przerasta to jeszcze raz do rączki krd i nie tym razem tylko wykuc jak na egzaminie tylko ZROZUMIEĆ I NAUCZYĆ. PS skrzyżowanie na piaśnikach niebezpieczne? To co powiedz o rondzie w Będzinie tzw "nerce"? Haha
Tam gdzie się da należy najpierw puścić tramwaj. 5 sekund wystarczy aby tramwaj ruszył i przeciął skrzyżowanie. Tak jak to jest np skrzyżowanie z Korfantego i chorzowskiej. To znaczy tak było przed rozpoczęciem tam remontu. Najpierw krótko zielone dla tramwaju a krótko potem samochody. C porównujesz nerkę z prostym skrzyżowaniem?
Ale wymagasz zbyt wiele. Nie chciał byś tak może cała drogę którą się poruszasz aby była beż kolizyjna i cały czas z pierwszeństwem albo jeszcze lepiej a może pojazd którym się poruszasz był pojazdem uprzywilejowanym? Proponuję trochę rozwagi. Uparłeś się aby sygnalizacja drogowa na skrzyżowaniu zabezpieczyła kierunki jazdy a co wtedy jeśli uległa by awarii lub została wyłączona? Każdorazowo przy przejeździe tramwaju kolizje/wypadki?
No 5 sekund to naprawdę zbyt wiele. Nie piszę o bezkolizyjnym poruszaniu się, ale redukcji zagrożeń w sposób możliwie optymalny. Idąc drogą twojego dziwnego rozumowania wszędzie powinna obowiązywać reguła prawej ręki bez świateł, tak żeby janusze się w końcu nauczyli uważać na zaskakujące ich tramwaje i inne zagrożenia.

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe

Logolinki

Katalog firm