Referat Rozwoju Gospodarczego Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach w imieniu Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości, zaprasza do udziału w kolejnym szkoleniu. W najbliższy czwartek, 22 września, od godz. 10.30 do godz. 12.30 uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak budować relacje z klientami.
Czego się dowiesz i nauczysz?
- Czym są kompetencje sprzedażowe?
- Czym jest marketing relacji?
- Jakie jest znaczenie marketingu relacji?
- Jakie jest znaczenie marketingu relacji w budowaniu stosunków z klientem?
- Jakie jest znaczenie marketingu relacji w budowaniu współpracy z klientem?
- Jak zarządzać relacjami z klientem (relacje krótkotrwałe i długotrwałe)?
- Jakie są najlepsze praktyki marketingu relacji z klientem?
- Jak CRM wpływa na budowanie relacji z klientem?
- Jakie są szanse i zagrożenia wynikające z marketingu relacji?
- Jak asertywność i nastawienie sprzedawcy wpływają na budowanie relacji?
Do kogo skierowane jest szkolenie?
- sprzedawców/handlowców,
- pracowników biur obsługi klienta,
- wszystkich osób pracujących w kontakcie z klientem.
AGENDA SZKOLENIA
- 10:30 – Powitanie uczestników i rozpoczęcie szkolenia
- 10:30 – Czym jest kompetencje sprzedażowe?
- 10:45 – Czym jest marketing relacji?
- 11:00 – Do czego służy marketing relacji?
- 11:15 – Personalizacja a relacje z klientem
- 11:30 – Rodzaje relacji z klientem (krótkotrwałe, długotrwałe)
- 11:45 – Szanse wynikające z krótkotrwałych i długotrwałych relacji z klientem
- 12:00 – Sprawdzone praktyki budowania wartościowych relacji z klientem poprzez marketing relacji
- 12:15 – CRM a relacje z klientem
- 12:30 – Sesja pytań i odpowiedzi oraz zakończenie szkolenia
Więcej informacji oraz możliwość zapisu na szkolenie - TUTAJ.