Coraz większa liczba Polaków robi zakupy w sieci. Świadczą o tym badania realizowane przez uznane agencje badawcze, świadczą o tym również coraz lepsze wyniki finansowe sklepów internetowych.Taki stan rzeczy to ogromna szansa dla naszego sklepu internetowego, jednak by odnieść prawdziwy sukces, musimy zadbać o odpowiednie pozycjonowanie naszego sklepu. Czy warto zainwestować w pozycjonowanie?
Dlaczego pozycjonowanie sklepu jest tak ważne?
Zacznijmy od krótkiego wyjaśnienia, czym tak naprawdę jest pozycjonowanie sklepu internetowego. To ogół działań, których celem jest zwiększenie widoczności naszej witryny, głównie dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce Google. Pozycjonowanie sklepu internetowego, choć jest procesem wielowymiarowym i długotrwałym, przynosi największe korzyści dla naszego biznesu e-commerce.
Jakie to konkretnie korzyści? Przede wszystkim większy zysk i rentowność sklepu internetowego. Jak to możliwe? Odpowiednio zoptymalizowana i wypozycjonowana strona internetowa charakteryzuje się doskonale dobranymi słowami kluczowymi, umiejętnie realizowaną strategią link-buildingu, a także unikatowym i ciekawym contentem. To wszystko sprawia, że nasza pozycja w Google jest bardzo wysoka w momencie, gdy internauta wpisze konkretne hasła odnoszące się do przedmiotu naszej działalności lub oferowanych produktów. Im wyższa nasza pozycja w Google tym internauci częściej do nas trafiają. Z kolei im większy ruch, tym większa sprzedaż produktów, a to właśnie o to nam chodzi podczas otwarcia sklepu internetowego, prawda?
Pozycjonowanie sklepu z nami - warto spróbować!
Ze względu na fakt, iż pozycjonowanie sklepu nie powinno być jednorazowym wyskokiem, a raczej długoterminowym procesem, warto oddać sukces naszej marki w ręce profesjonalistów. Agencja SEO Widoczni, która cechuje się ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, zwraca główną uwagę na konwersję i wzrost wskaźnika ROI. Co to oznacza dla nas? Większe zyski.
Widoczni, składający się z ponad 90 specjalistów dbają o to, by pozycjonowanie sklepów przynosiło naszemu biznesowi jak największą liczbę zapytań i sprzedaży. Współpraca na jasnych zasadach, bez długoterminowej umowy to warunki, na jakich przebiega proces pozycjonowania z naszą agencją. Bez względu na to, jaka jest nasza branża i jak w przeszłości zajmowaliśmy się naszą witryną, Widoczni na początku zrealizują audyt SEO, by przeanalizować stan faktyczny witryny, a następnie zrobią wszystko, by w jak najkrótszym czasie była ona rozpoznawalna w sieci.
Optymalizacja konwersji, bezpłatne szkolenia związane z marketingiem internetowym, tworzenie jakościowych treści oraz wsparcie w doborze najlepszych słów kluczowych to tylko nieliczne z działań, które wykona agencja, by pomóc naszej marce odnieść sukces.
Jaką platforma e-commerce jest najlepsza pod kątem pozycjonowania?
Pozycjonowanie sklepów internetowych na dedykowanych platformach e-commerce to specjalność agencji. To właśnie dedykowane platformy e-commerce ułatwiają nam start i rozwój biznesu polegającego na sprzedaży produktów i usług za pośrednictwem Internetu. Wybór odpowiedniej platformy może uwarunkować sukces procesu, jakim jest pozycjonowanie e-commerce. Jakie platformy warto wziąć pod uwagę przy poszukiwaniu idealnego wsparcia? Przede wszystkim:
Idosell - Jedna z najstarszych platform, która oparta na SaaS obsługuje ponad 6 tysięcy sklepów internetowych. Platforma oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu zarządzania swoim biznesem w ramach trzech różnych abonamentów.
Magento - Platforma cechująca się ogromną różnorodnością funkcjonalności i opcji monitorowania takich obszarów działalności jak na przykład stany magazynowe. Do dyspozycji przedsiębiorców pozostają dwie licencje, które dopasowane są do potrzeb biznesu e-commerce.
Prestashop - Darmowe rozwiązanie, które może być wdrożone przez właścicieli sklepów internetowych za pośrednictwem dedykowanych wtyczek. Prestashop to platforma znana na całym świecie, czego dowodem jest kilkadziesiąt dostępnych wersji językowych.
Bez względu na to, którą platformę wykorzystujemy, nasza agencja wykonuje pozycjonowanie e-commerce. To właśnie optymalizacja jest kluczem do sukcesu naszego biznesu. Nie jesteśmy z tym sami, warto zwrócić się o pomoc do profesjonalistów.