Wiadomości z Świętochłowic

Seomangment - postaw na skuteczną reklamę w internecie

  • Dodano: 2019-10-14 15:30, aktualizacja: 2020-06-02 10:00

Firma Seomanagment od blisko 10 lat zajmuje się dostarczaniem usług z zakresu skutecznego pozycjonowania, planowania kampanii reklamowych Google/FB Ads oraz projektowania stron internetowych. Dowiedz się, dlaczego warto dołączyć do grona klientów zadowolonych ze współpracy z jedną z najprężniej rozwijających się agencji marketingowych.

20% reklam dociera do 80% użytkowników internetu

Stwierdzenie, że 20% zasobów jest rozdzielone na 80% podmiotów można usłyszeć nie tylko w kontekście marketingu. Zasada Pareta w reklamie pokazuje nam jak istotne jest stworzenie kreacji, która będzie personalnie dopasowana do oczekiwań klientów. W roku 2019 nie wystarczy baner z napisem "kliknij tutaj", aby przyciągnąć rzeszę zainteresowanych odwiedzających. Musimy trafić w intencję użytkownika, aby reklama komunikowała to co stanowi esencję naszej oferty i przedstawiała realne korzyści.

Umiejętność obsługi zaawansowanych menedżerów reklam, rozsądnego budżetowania kampanii i analizy danych przychodzących jest podstawą do osiągnięcia wymiernych rezultatów. Sprowokowanie użytkownika do zastanowienia się nad reklamą wymaga wielu lat praktyki. Według Seomanagment kluczem do stworzenia skutecznej kampanii jest targetowanie. W przeciwieństwie do tradycyjnych form reklam takich jak radio i telewizja, w internecie możemy zaprezentować się kiedy i komu chcemy. Dlatego jeśli działamy w branży restauracyjnej czas wyświetlania lokalnych reklam na poszczególnych urządzeniach zostanie dopasowany w taki sposób, aby głodny klient zobaczył je w godzinach lunchu czy podczas pory obiadowej.

Specjaliści w Seomanagment przez lata swojej pracy zyskali doświadczenie umożliwiające dostarczenie usługi kompleksowej we wszystkich kanałach ruchu internetowego - Social Media, w reklamach i wyszukiwarce Google. Firma zajmie się nie tylko doborem typu kampanii reklamowej, ale też zdecyduje o tym jaki będzie najekonomiczniejszy w danej sytuacji model rozliczeniowy. Następnie samodzielnie zoptymalizuje reklamy na drodze testów A/B, aby pozostawić jedynie te najskuteczniejsze. Dostarczane są zarówno atrakcyjne, eleganckie kreacje graficzne, jak i przyciągające uwagę nagłówki pisane przez copywriterów specjalizujących się w efektywnej sprzedaży.

Pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

Reklama w Internecie (można skorzystać z usługi eksperta https://www.marcinzygmunt.com ) nie ogranicza się wyłącznie do wyświetlanie płatnych reklam i nieskończonych prób zyskania atencji przeglądającego przez udostępnianie postów w social media. Wyszukiwarka Google, którą zna każdy z nas została uruchomiona już w roku 1997. W ciągu każdego dnia wykonywana jest niebotyczna liczba zapytań z jej zastosowaniem. Dzienna średnia liczba wyszukań od momentu wejścia wyszukiwarki internetowej Google w życie mieści się w granicach 3,5 mld. Rocznie daje to aż 1 trylion zapytań. Jednocześnie dynamicznie rośnie świadomość wyszukujących na temat jej funkcjonowania i sposobów na dotarcie przez grafikę, wizytówki, opinie, zakładkę zakupy i wideo.

Co więcej, statystyki pokazują, że ruch pochodzący z wyszukiwarek jest ruchem organicznym, czyli takim, który przychodzi wyłącznie z inicjatywy podjętej przez odwiedzającego. Dzięki wysokiemu zainteresowaniu i poczuciu swobody statystyki konwersji oscylują w granicach 10 - 20%. Oznacza to, że co 6 użytkownik trafiający na naszą stronę dokona zamierzonego przez siebie działania - zakupu, dołączenia do newslettera czy zarejestrowania się w serwisie. Śmiało można rzec, że jest to niepowtarzalna okazja na odnalezienie dowolnej osoby zainteresowanej naszym produktem.

Seomanagment pomaga przedsiębiorcom zyskać znaczącą widoczność w wyszukiwarce Google przez podniesienie czynników wpływających na pozycję witryny w wyszukiwarce. Statystycznie 93% działań rozpoczynanych przy komputerze zaczyna się właśnie od wyszukania interesujące hasła w wyszukiwarce Google. Pozycjonerzy z agencji Seomanagment wykorzystują ten fakt i robią wszystko, aby strona figurowała w pierwszej trójce wyników wyszukiwania pod wybraną przez klienta frazą.

Działania w kontekście SEO obejmują, ale nie ograniczają się do:

  • doboru fraz kluczowych krótkiego, długiego ogona, semantycznych i ze zróżnicowanym dopasowaniem,
  • analizy i mierzenia skuteczności poszczególnych fraz,
  • budowania linków przychodzących,
  • szukania nowych sposobów na współpracę z innymi działaczami z branży,
  • poprawy czynników on-site, czyli tych które mają wpływ na odbiór treści, stosunek użytkownika oraz jego zachowanie w witrynie.

Reklama w Facebook Ads i Google Ads (Adwords)

Jeśli zapytalibyśmy użytkowników internetu, jakie reklamy w internecie widzą to najchętniej z subtelnym grymasem na twarzy odpowiedzieliby, że są to reklamy Google Adwords. Przyczyną takiego rezultatu jest fakt obecności reklam nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Wiele osób uznaje to za niesprawiedliwą konkurencję dla osób starających się o wysoką pozycję organiczną. Jeśli jednak dysponujemy budżetem specjalnie wydzielonym na ten cel to już kilka godzin po opublikowaniu kampanii Google Adwords możemy zdobyć pierwsze leady, doprowadzić użytkownika do sprzedaży czy zwiększyć ruch na swojej stronie.

Eksperci w seomanagment.com doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że na wyszukiwarce Google się nie kończy. Kampanie Google Ads to także możliwość dotarcia do osób oglądających wideo na youtube czy odwiedzających strony partnerów korzystających z Google Adsense. Będą zatem doskonałym narzędziem do zbudowania pozytywnego przedstawienia firmy oraz zdobycia lojalnych klientów.

Reklamy Facebook Ads z kolei są mniej nachalne. Z tego powodu wyświetlają się praktycznie u każdego, również u osób z oprogramowaniem blokującym reklamy (Ublock i Adblock). Ich największą zaletą jest możliwość ścisłego, bardzo precyzyjnego targetowania. Grupa docelowa, do której trafi wcześniej zaprojektowana reklama może cechować się ściśle określonymi danymi demograficznymi, lokalizacją, zainteresowaniami, miejscem pracy czy wykształceniem. Kreacje reklamowe mogą stanowić zarówno wideo, obrazki, prezentacje, posty branżowe, jak i darmowe rzeczy budujące ekspercki wizerunek marki (e-booki, newsletter, artykuły itp).

Stawiając na współpracę z Seomanagment możemy liczyć na kompleksowe działania, które pozwolą zdecydować jaka forma płatnej reklamy i w jakim modelu sprawdzi się najlepiej.

Wizualna komunikacja z klientem na stronie internetowej

Według danych encyklopedycznych aż 65% ludzi to wzrokowcy, dla których w życiu codziennym istotne są wrażenia estetyczne płynące z odbioru obserwowanego świata. Biorąc pod uwagę ten fakt Seomanagment za swój standard uznaje przyjemnie zaprojektowaną stronę internetową z interaktywnymi elementami zatrzymującymi uwagę odwiedzających na dłużej.

Treści wizualne dla dużej części populacji mają szczególne znaczenie, gdyż to właśnie dzięki nim mogą w szybki i przystępny zrozumieć jak działa nasz produkt, co może zaoferować i czym się wyróżnia na tle konkurencji. Mając tę świadomość możemy skuteczniej działać na rynku reklamy internetowej, optymalizując ścieżki zakupowe i relacje na linii marka-klient. Znając podstawowe aspekty psychologii behawioralnej i ciekawej prezentacji contentu specjaliści mogą pozwolić sobie na zaplanowanie doświadczenia użytkownika w taki sposób, aby zyskać jego lojalność i wzbudzić w nim długoterminowe zainteresowanie naszą witryną.

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Swiony.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.