Awaria w banku Millennium – nie ma dostępu do bankowości elektronicznej

Czas czytania: 1 min.

Duża awaria w Banku Millennium – klienci nie mają dostępu do bankowości elektronicznej, również w wersji mobilnej.

O problemach poinformował bank na swojej stronie internetowej:

Informujemy, że z powodów technicznych mogą występować chwilowe problemy z logowaniem do Millenetu. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia, pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu.

Utrudnienia w korzystaniu z usług banku trwają już od kilku godzin, bo problemy rozpoczęły się dzisiaj około południa. Nie są również znane przyczyny powstania awarii, ani też jak długo ma ona jeszcze potrwać.

Dodaj komentarz

Błąd:

Wynik:
Opinia została pomyślnie dodana.
Po przeprowadzeniu weryfikacji, jej treść zostanie udostępniona publicznie.

Trwa wysyłanie komentarza ...

Komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników. Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść.

* pola obowiązkowe

Logolinki

Katalog firm