Wiadomości z Świętochłowic

Weź głos w debacie nad raportem o stanie gminy Świętochłowice za 2020 rok

  • Dodano: 2021-06-02 06:15, aktualizacja: 2021-06-02 06:25

Przewodniczący Rady Miejskiej w Świętochłowicach  informuje, że mieszkańcy którzy chcą zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy za 2020 rok, proszeni są o złożenie do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Świętochłowicach pisemnego zgłoszenia w terminie do 11 czerwca br.

W debacie może zabrać głos 15 mieszkańców

Zgłoszenie do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy w 2020 r., musi zawierać zamiar wzięcia udziału w debacie oraz dane zgłaszającego, tj. imię i nazwisko, numer PESEL i adres zamieszkania.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób (oświadczenie o treści: “Popieram zgłoszenie pani/pana Ś (imię i nazwisko mieszkańca) do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy w roku 2020.Wyrażam jednocześnie zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do rozpatrzenia zgłoszenia.” Osoba wyraża poparcie zgłoszenia wpisując: imię i nazwisko, adres, nr PESEL i własnoręczny podpis).

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy, tj. najpóźniej do dnia 11 czerwca 2021 roku. Ustawodawca dopuścił w ustawie wyłącznie formę pisemną zgłoszenia, wyłączając inne formy, w tym elektroniczną.

Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15 osób.

Zapoznaj się z Raportem o stanie gminy Świętochłowice za 2020 rok

Dokumenty do pobrania:

Weź głos w debacie nad raportem o stanie gminy Świętochłowice za 2020 rok

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Swiony.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również